الحب أساس الحياة
نورت منتداك زائرنا الكريم نتشرف بتسجيل عضويتك معنا
الحب أساس الحياة
نورت منتداك زائرنا الكريم نتشرف بتسجيل عضويتك معنا
الحب أساس الحياة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحب أساس الحياة

لعلنا معا نرتقي بإحساس القلوب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تحية إجلال وتقدير ومحبة لكل شهداء ثورة مصر مع تمنياتنا بأن يخلف الله على ذويهم من يرعى شئونهم ويعوضهم جزءا من فقدانهم يارب
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  شامل عن اللغة الانجليزية
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالخميس 01 ديسمبر 2016, 9:39 pm من طرف البروفيسير محمد فضل

» كورس مجانى لتعلم اللغة الانجليزية من البداية وحتى الاحتراف
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالخميس 01 يناير 2015, 5:02 pm من طرف البروفيسير محمد فضل

» حذروا فظروا انا مين؟
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 02 مارس 2013, 2:29 pm من طرف Hanan El Gendy

» بعض اشعار عنتر بن شداد
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 07 يناير 2012, 6:50 pm من طرف البروفيسير محمد فضل

» ممكن ترحيب بالعضوة الجزائرية
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 07 يناير 2012, 6:42 pm من طرف البروفيسير محمد فضل

» شاب يعذب فى قبرة بسبب باسورد
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالجمعة 06 يناير 2012, 7:36 pm من طرف اميرة البحار 13

» أن عضوه جديده ابي ترحيب منكم من اليمن وأتشرف بيكم
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالجمعة 21 أكتوبر 2011, 2:25 pm من طرف البروفيسير محمد فضل

» قلوب
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 15 أكتوبر 2011, 2:08 pm من طرف دمعة إشتياق

» نورتى المنتدى يا hoda
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالخميس 13 أكتوبر 2011, 5:25 pm من طرف دمعة إشتياق

» حصريا برنامج رامز قلب الاسد إلى الحلقة الـ 14 تحميل مباشر
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالإثنين 15 أغسطس 2011, 6:50 am من طرف البروفيسير محمد فضل

» الأمثال الشعبية المتطورة
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالثلاثاء 01 مارس 2011, 10:21 am من طرف walied tawfek

» تعمل ايه لو قابلت الرخم ده فى الشارع
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالثلاثاء 01 مارس 2011, 10:14 am من طرف walied tawfek

» ابليس يبحث عن اعاره
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأحد 11 يوليو 2010, 8:56 pm من طرف wael

» سيد زماني
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأحد 20 يونيو 2010, 12:56 am من طرف أحمد جويده

» لفظ الجلالة ( الله )
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010, 5:48 pm من طرف wael

» من هم الذين تستجاب دعواتهم
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010, 5:44 pm من طرف wael

» تلميذ ومعلمته
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010, 5:32 pm من طرف wael

» اخلاق رسول الله صلى الله عليه وسلم
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأربعاء 09 يونيو 2010, 10:16 pm من طرف wael

» صلاه الضحى و حكمها
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأحد 06 يونيو 2010, 9:51 pm من طرف wael

» لماذا بكى رسول الله صلى الله عليه وسلم
ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 05 يونيو 2010, 9:27 pm من طرف wael

Navigation
 البوابة
 فهرس
 قائمة الاعضاء
 الملف الشخصي
 س و ج
 ابحـث

ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة

حنونه
saqr
وعد العيون
البروفيسير محمد فضل
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البروفيسير محمد فضل
.
.
البروفيسير محمد فضل

ذكر
العمل/الترفيه : محامي

ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Empty
مُساهمةموضوع: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالجمعة 23 مايو 2008, 4:36 pm

أنا بعتذر لكل الأعضاء وبخاصة فاتن
وكمان رامز ووعد ورامبو وحنونة وندى
وانا بجد مش عرف ايه اللي حصل بس تقريبا أنا بمر بأيام سودا
وبناء عليه أنا قررت قرار نهائي اني مش هاكمل في المنتدى
وبجد أن قضيت معاكم أجمل أيام شاطرتكم الحلو والوحش بس للأسف حظكم السيء إن حياتي كلها وحش
واتمنى محدش يكون زعلان مني
وإن شاء الله رامبو هايكمل معاكم أصبح هو مدير المنتدى
وأتمنى لكم جميعا حياة سعيدة مليئة بالحب لكل شيء
وأخيرا ياريت رسالة الحب أساس الحياة تكون وصلت لكم
لو حبيت عملي هاتفوق
لو حبيت ربي هاعبده باتقان
لو حبيت أصدقائي هاحس بمعنى الحياة
هافتقدكم جميعا
بس ده قدر ومفيش مهرب من القدر
هافتقد شقاوتك يا وعد
هافتقد تلقائيتك وبساطتك يا حنونة
هافتقد حبك وأخوتك يا ندى
أتمنى أشوفكم جميعا بخير
http://love.winnerbb.net
وعد العيون
-.-
-.-
وعد العيون

ذكر
العمل/الترفيه : ركوب الخيل
المزاج : عااااااااااااااااااااااااالى جدا والحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالجمعة 23 مايو 2008, 5:47 pm

بلاش يامحمد بلاش تسيبنا احنا عايزينك وسطنا وسط اخواتك واللا احنا قد كده وحشين ومانستاهلش انك تبقى معانا ؟
يامحمد بجد المنتدى مش هيبقى ليه لازمه وانت عارف انك بجد روح المنتدى المنتدى مش هيتنفس بعدك هيموت يامحمد عايز اللى عملته ف سنين يضيع ف يومين
محمد دى فتره وهتعدى على خير وان شاء الله هنرجع كلنا واحد ذى الاول اخوات اسره واحده المنتديات التانيه بتحسدنا على الحب اللى بينا
يامحمد لو عايز تبعد شويه مافيش مشكله ابعد شويه بس مش كتير وماتسيبش المنتدى علشان خاطرى انا وعلشان خاطر كل اصحابنا يامحمد ماتبعدش كلنا عايزينك الا بجد لو انت شايف اننا مانستاهلش صداقتك دى ولو انت شايف كده يبقى اقسم لك انا اول واحد هينسحب علشان ده مكانك مش مكان حد تانى ومنتظر ردك يامحمد معلهش فكر تانى وراجع نفسك وشوف هتخسر قد ايه لما تسيب اصحابك فكر يابروف
saqr
...-
...-

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 24 مايو 2008, 1:33 am

بجد يا بروف مش عارف اقولك ايه انا دخل مخصوص عشان اشوف مواضيعك
وانا اصلا مش عارف ايه اللي انت بتعتذر بسببه بس ده حاجه ترجعلك لو انت مش عايز تكمل وشايف ده فيه مصلجتك م هاقدر امنعك خصوصا اني شايف ان مش في حد رد عليك فيظهر ان الموضوع كبير
وانا مش عايز ادخل فى حياتك بس ختى عرفني اكلمك ازاي ايميلك مش بتكلمني منه رقمك اي او الايميل اللي شغال
يا جماعه حد يرد علي لو هو مش بيدخل بجد
يا بروف انا والله بحبك صحيح ما اتقابلناش بس انا بحبك لني من مواضيعك عرفتك
ارجو الرد من اي حد
حنونه
.-.
.-.

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 24 مايو 2008, 6:57 am

اولا يامحمد انا عرفه انك هترجع بس بعد فتره مش كبيره ودا شىء مفروغ منه لاننا كلنا مينفعش نسيب بعض لان المنتدى دا اكتر حاجه اى ثينك انها بتجمعنا فاعتقد ان ده موضوع مفروغ منه ومتقلقش مش هتفتقدنى ولا هتفتقد حد تانى مننا لانك مش هتغيب علينا كتير

ثانيا صقر متقلقش مفيش حاجه اوفر حصلت بس كان فيه مشاكل بين الاعضاء وخلاص الحمدلله اى ثينك ان كله الى حد ما تمام دلؤتى .
هنا
...-
...-

انثى
العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 24 مايو 2008, 3:13 pm

ذي ما قلتلك قبل كده يابروف
لاتعليق
وعد العيون
-.-
-.-
وعد العيون

ذكر
العمل/الترفيه : ركوب الخيل
المزاج : عااااااااااااااااااااااااالى جدا والحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالسبت 24 مايو 2008, 4:18 pm

اولا انا جيت علشان اقول صباح الجمال على احلى اخوات ف الدنيا كلها وصباح مخصوص قوى للنا س اللى جايه تهدى النفوس
وكمان يا حبايبى انا هستاذن منكم شويه هغيب عن المنتدى يعنى 20 او 30 يوم علشان الشغل والله هتوحشونى قوى قوى واول ما ارجع اول حاجه اعملها انى اطمن عليكم علشان هتوحشووووووووووووووووووووووووونى قوى
قطر الندى
.-.
.-.
قطر الندى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأحد 25 مايو 2008, 7:39 pm

استحاله تتخلى عن المنتدى يامحمد
احنا بدانا كلنا ولازم نكمل للاخر
رامى اخ لنا كلنا بس انت هاتبقى المدير لينا كلنا
ولو فكرت فى يوم تبعد عن المنتدى وعن اخواتك من فضلك بقى اقفل المنتدى
لان كلنا مش داخلين وانت عارف انا هابقى رئيسه العصابه بقى
محمد بالله عليك
اظن مفيش اغلى من ربنا عندك وعندنا
بلاش تسيب المنتدى
وانا اهو رجعت والا هانسحب تانى
ياجماعه حد يلحقنى انا ايدى على الغاء
RAMBOO
.-
.-
RAMBOO

ذكر
العمل/الترفيه : الملاكمه _ بلياردو

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأحد 25 مايو 2008, 11:10 pm

اخوات ايه
انت هتتلزقى
انا اللى هطردك
انا المدير
ههههههههههههههههههههههه
أحمد جويده
..
..
أحمد جويده

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالأربعاء 28 مايو 2008, 11:11 pm

لا يا بروف
هذه ليست كلماتك
وهذا ليس صوتك
ربما تكون قد أحاطت بك بعض المشاعر
وحاصرتك بعض الظروف
وداهمتك بعض الاحداث ..
لأني كما اعرفك( بل واعتبر اني اقرب الناس اليك)
أقوى من ذلك
فان كان هذا انسحاب
فلست ممن يهربون لست من يهرب من مواجهة ما حتى وان جنى عليك أقرب الناس اليك
( يارب تنتهي الاحداث دي كلها وترجع لمكانك الطبيعي أو كما قال بعض الاعضاء ــ اقفلوا ـــ )
وان كان هذا تعديل لمسار ما اكتشفته فاني أؤيدك على ما فعلت واشجعك بقوة على هذا القرار
RAMBOO
.-
.-
RAMBOO

ذكر
العمل/الترفيه : الملاكمه _ بلياردو

مُساهمةموضوع: رد: ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة   ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Icon_minitimeالجمعة 30 مايو 2008, 2:32 am

ياريت يا احمد بما انك من أقرب الأصدقاء الى البروف
بل ممكن ما يكونش مجرد أصدقاء انما اخوات
حاول تقنعه وتكلمه وتفهمه ان ده مكانه وكلنا هنا علشان هو عاوزنا هنا
محدش يقدر يقول انا مش عايز البروف واللي مش عايزه يقولها بصراحه
لأننا كلنا ضيوف في بيتك ما نقدرش نطردك منه أو بشكل تاني انت رب الأسره محدش يقدر يقوله مش عايزينك
انما هو يقدر يقول للكل مش عايزكم
واللي مش عايزه يشوف له بيت تاني واحنا مش عايزينه معانا في اسرتنا مادام هو مش عاجبه رب الأسره

وياربت تبلغه ان انا زهقت لأني مش قادر اقوم بدور المشرف والعضو والمدير
وانا لسه ما اتجوزتش علشان ابقى رب اسرة عربية كامله

ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة Ncaea10

ترتيبا على ما حدث في الأيام الأخيرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-